Czyżby to już ?








Tym razem zrobiłam zdjęcia kwiatom które napotkałam podczas "spaceru". Widać ewidentnie, że wiosna zbliża się małymi krokami ale to dobrze bo jak zaczyna się wiosna to nawet się nie zorientujemy a już będzie lato, a z latem wakacje(czyli mnóstwo wolnego czasu na zdjęcia) Zwykle nie spaceruje sama ale dzisiaj samo jakoś tak wyszło może przez to, że nudziłam się wyjątkowo w domu, a może dlatego, że była ładna pogoda... ekhm.. sama nie wiem :D
Może w sumie i dobrze, sami zobaczcie... 










Komentarze

  1. Pierwsze zdjecie i ostatnie dwa są piekne :)
    W pierwszym spodobał mi się bokeh a w ostatnich ich delikatnosc :)
    Jakim obiektywem były robione zdjecia?
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi naprawdę dziękuję !!
      A co do obiektywu to.... [ Canon ZOOM LENS EF 75-300mm 1 4-5.6 ]

      Usuń
    2. bardzo ładne zdjęcia i oryginalny wygląd bloga! :)
      http://szarlotkaa999.blogspot.com

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty