Ilona B. #2








Nie mam zbytnio weny na długie rozpisywanie się, więc krótko i na temat !! Zacznę od tego, że miejsce nie było planowane stwierdziłyśmy, że pójdziemy na żywioł i co będzie to będzie :D Co tego że przez to nasze chodzenie gdzie popadnie prawie wpadłam do "rzeki" hhahaha wtedy nie było tak śmiesznie xdd!! Wgl. to tak przeokropnie wiał wiatr jak na złość ale cóż.....  Dobrze że miałam rękawiczki które przydały się chociaż Ilonie, bo ja nie lubię mieć tego czegoś na dłoniach po prostu przeszkadzają mi :D Dobra miało być krótko i na temat,zobaczcie co z tego wyszło !!

|
|
|
|
\/


























Komentarze

  1. Bardzo fajne zdjecia
    zapraszam do mnie ! ---> http://herkie14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE ZDJECIA!!!! Uchwycone w tak magiczny sposób... A do tego jeszcze Twoje włosy ;3
    Brawo!!
    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję, własnie starałam się aby te zdjęcia wyszły inaczej niż wszystkie inne :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty