Ilona B. #6



Lato w pełni :D 




Siemka !! Małe spóźnienie ale jest !! Niech mi tylko ktoś powie, że nic nie robiłam w wakacje to... !!! Dawno się obie tak nie zmęczyłyśmy drogą, zrobiłyśmy w obie strony chyba 30km!! Do tego było w słońcu 30 stopni. Ale znalazłyśmy świetne miejsce, RZEKE!! Trochę było ludzi i szczerze powiedziawszy nie czułyśmy skrępowania jak kiedyś!! Najwidoczniej trzeba do tego dojrzeć hahaha :D  Mi osobiście zdjęcia podobają się bardzo ale Ilona jako modelka ma co do nich pare obiekcji, mam nadzieje że z czasem się do nich przekona :* Oto nasze wyniki:






















Komentarze

  1. Ojejku, ile ja ostatnio zrobiłam kilometrów! Ale i tak warto było :)
    Śliczne zdjęcia, a sukienka boska
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/08/wakacje-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia. ;)
    Nowy post u mnie ;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty